EN HELDAG UTAN MAT! UNGEFÄR?

Så kändes det i min mage nyss, utsvulten var jag!
Idag har jag jobbat och slitit på för fullt som vanligt. var riktigt trött idag, min HALS VILL ALDRIG BLI BRA! Blir snart tokig, har gått i flera veckor och haft små ont i halsen. Det är inte alls kul. Jag och mathias käkade iallafall lite tacobufé till lunch. Så jag fick aldrig se på mcleods döttrar idag.. haha men imorgon så blir det som vanligt, cykla hem på 5 minuter, kasta in maten i micron medans jag tar fram mjölken och tillbehöret.. intressanat att veta va, Tillbaka till dagen, efter jag hade jobbat cyklade jag till lovisa där jag mötte några tjejer, vi hälsade på lenne på jobbet ;) Tack för milkshaken tjejen! Sen vankades det planer fram och tillbaka, Det skulle som sagt bli lite festandes och grillning idag. Jag tänkte då vara med och grilla och så, men klockan bara rann iväg, så det kändes inte som någon större ide, för då skulle jag få slänga i mig maten sen åka hem och sova. Så jag åt nyss i alla fall, pappa kokade ihop något snabbt och gott som fort gick ner i magen! menmen nu ska jag kika klart på big shots innan det är dags att krypa ner och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0