världens starkaste tjej, jovars

→ Ge mig ett gymkort, tack!
världens svagaste människa, här har ni mig.
Sängen var nog min bästa vän imorse, ville bara ligga kvar och fortsätta sova, men man har ju en plikt att sköta. 
Denna dag ska jag fort fort hem, slänga i mig något i magen, och sedan ta mig en promenad till träningen med mandis, träna hem och umgås med tvn, lite O.C är jag riktigt sugen på att kika på :) Imorgon blir det nog liteshopping om jag har turen på min sida, lite nya kläder skulle inte vara helt fel nu. ←
image252


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar the O.c :)

2008-01-11 @ 21:22:34
Postat av: mathilda

Jo det är en riktigt bra serie!

2008-01-16 @ 14:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0