tillis har varit en riktigt duktig tjej ikväll

Kan ju börja med att ge beröm till mig själv, har varit riktigt duktig och tillbringat ungefär 2 timmar framför gaderoben, så jääävligt såg den ut i den! fyfan vilket jävla mess det var. Men nu ska ni veta att allt ligger riktigt fint och prydligt. Faktiskt så är jag väldigt nöjd över mig själv. beröm beröm! tackar.
Sitter och kikar lite på denna idrottsgala som visas på tv 1. Zlatan är ju faktiskt en jävligt grym kille, skulle man kunna säga! jaja men nu ska jag nog dra mathias ifrån tvn, dags att sussa! upp till plikten imorgon. men nu kommer han visst och serverar mig med en kopp kaffe, sötnosen, så blir väl uppe ett tag till men i alla fall .....
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0