Man ska utnyttja dom soliga dagarna!

Alla söndagar är som sagt vilodagar, man kan väl säg att jag halvt har utnyttjat den, men jag och Lisa har varit riktigt hurtiga och promenerat i ungefär 2 timmar ute i det fina vädret.. så blev det även en solningspause på supersol, det tyckte vi att vi var värda efter våran långa promenad. Gårdagen var riktigt mysig, jag och mikaela färgade håret, men den här gången provade vi på en ny färg! inte den gamla vanliga silverblonda, så vi var lite nervösa inför färgningen, i alla fall JAG! eftersom mitt hår såg bara ut att bli mörkare och mörkare desto längre färgen satt i, men efter sköljning och allt så blev det ljust och bra :) efter det åt vi god mat med mamma och pappa sen plingade det på dörren då fick vi sällskap av Lisa och Malin. Vi kikade på film och frossa oss med massa götta och läsk ! mycket lyckad kväll tjejer. Och vad händer nu? jo jag sitter här framför datorn ny dyschad med lite godis kvar från gårdagen, och vet egentligen inte alls vad jag ska göra, bara ta det lugnt och vänta på älsklingen ska komma hem någon gång. image283

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0