kharma lounge

Kom för en stund sedan tillbaka till skolan efter att ha lunchat med mathias och peter på Karma. Kan då säga att det var sjuuukt gott. Jag och mathias käkade pasta med kyckling och bacon medans peter käkade sushi. Jag vågar faktiskt inte smaka på sushi, ser inte nå gott ut alls! men många säger att det är kanon gott, Så jag är väl tvungen att prova någon gång framöver. men nu har jag inte tid nåmera.. lär fortsätta arbeta med engelskan, sen blir det valbu en sväng :)
skriver mer sen kanske.

Kommentarer
Postat av: Frida

Mathilda du måste prova. Det är ju askalasgott ! =)

2008-01-30 @ 19:00:31
URL: http://fridalytter.blogg.se
Postat av: Mathilda

jaa jag ska göra det Frida :)
men vet inte när det blir av;)

2008-01-30 @ 23:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0