Erika och Simone

Skönt och sluta efter lunch idag, som sagt företagtsekonomi provet gick rätt bra faktiskt tycker jag! Får väl se om vi kanske får tillbaka det imorgon :) men nu sitter jag i alla fall hemma hos Simone med henne och Erika. Mycket trevligt, har ju som sagt match senare idag som dom ska få kika på =) Ska bli riktigt roligt tycker jag! Det är väldigt drygt med den här jävla snön, usch usch. Imorgon är det äntligen fredag, kan väl inte precis klaga att det "äntligen är fredag" eftersom jag tycker att veckorna går hur fort som helst! Imorgon ska jag och mathias i alla fall  åka till valbo och sedan ha en riktigt myskväll och bara ta det lungt.
image292


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0