Dags för match

Ikväll är det match som gäller! ibk Alba emot Falun ungdom, det kommer att bli en riktigt rolig match tror jag:) kvart i 8 på jernvallen för dig som är intresserad. Idag hade vi matte prov i skolan, kan säga på en gång att det inte gick sådär jätte bra, men så är det ibland. våran kära lärare Yvonne är även tillbaka efter sin armbrytning:) härligt härligt. Imorgon slutar jag 20 i 12 förmodligen om inte christer tänker ändra sina planer. skulle vara så jäklans sköönt! hem och bara ta det lugnt. Veckorna bara svischar förbi.. Helt otroligt fort går det. 
aja nu ska jag pallra mig ner och hjälpa till lite med maten sen är det tagga match!

Jag älskar dig mathias



                                                                                   
  image269

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0