29onde Januari 2008

Det blev ingen shopping igår, så jag tog det idag istället! kan då säga att jag fick väldigt många shoppingvänner i Gävle, åkte in efter skolan runt 20 över 2 med Erika och Kurvan så gick vi och kika lite osv, sen träffade jag Mathias och Daniel så då fick jag mera sällskap och efter ett tag kom även mamma och gjorde oss sällskap! Riktigt härligt med många som kan säga vad dom tycker när man ska handla något:) Jag köpte i alla fall en skin jacka som jag har längtat efter ett tag nu, sen handlade jag mig även en keps ifrån h&m som kan vara bra att ha i solrika egypten. sen köpte jag även en mönstrad ganska stor t-shirt för pressentkortet som jag fick i julklapp av peter! Så var det ju planerat att jag skulle beställa tid på make up store, men jag kan ju som sagt inte bestämma mig vilket datum jag har tid, så får göra det någon annan dag! men jag behöver ju nytt smink, så lär ta en tid snart så man inte blir helt sminklös.

Nu blir det det världens godaste mat kan jag lova er, min pappas pastagratäng. den slåt ALLT! Sen ska jag även ta och gå en promenad med min fader som han går varje dag, från vallhov förbi brandstation upp på hyttgatan sen ner till kvantum och så vidare vägen hem. Det är en bit i alla fall! Så sen blir det att kika på den nya serien Gossip Girl och sedan stjärnan själv, I huvudet på Gynning!

image285 


Kommentarer
Postat av: bellsan

fint mathilda!:)

2008-01-29 @ 20:52:00
Postat av: erkis

vem är det där? nej men det är ju tillis, galet snyggt!

2008-01-29 @ 21:36:35
URL: http://erkiz.blogg.se
Postat av: simone

snyggt!(:

2008-01-30 @ 12:19:23
Postat av: Emma

vart har du köpt den snygga jackan mathilda ? ;)

2008-02-02 @ 23:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0