WÖÖÖÖHW

Jippyy!
Kickan har skaffat pojkvän, Sjukt roligt för henne! Gratulerar till dig och den lyckliga mannen :) Så jag kan ju ta och beklaga till er andra ustökta pojkar som har suktat efter denna pudding länge för hon är inte tillgänglig längre..haha! Hoppas i alla fall jag kan träffa dig helgen tjejen ;)  
Nu sitter jag och väntar på att mamsen ska komma hem, för då ska hon få en fin blomma som jag har köpt till henne i alla hjärtansdag present! Sen ska vi väl käka lite pasta ost och skinksås innan jag tar mig ner till jernvallen för att titta på gubbensmatch. 
Ha en bra Kväll..
image352 

Kommentarer
Postat av: Hej

vilken är hennes pojkvän då?:)

2008-02-14 @ 19:09:04
Postat av: tou

vem är de då tro?

2008-02-14 @ 22:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0