Vad ska jag önska mig?

Som sagt så fyller ju jag år om 2 veckor, men har typ ingen aning vad jag ska önska mig, typ bara fickpengar till egypten. men annars så vet jag faktiskt inte.. skulle ju vara ganska skönt med en ny kamera eftersom min egna är trasig ifrån i sommras och sebastian kanske inte alltid vill att jag ska ha hans kamera. Så det vore ju faktiskt ganska bra! Lite kläder är inte heller helt fel, Det får nog bli lite smått och gott helt enkelt! eller är det någon som har något bra förslag så är det bara skriva en rad :) 

För tillfället gör jag inte särskilt mycket, kom hem från mathias mamma för ett tag sedan, har varit där och käkat lite tacokyckling och ris. Kanon gott! mathias är på träning och jag gör ingenting. man vill ju försöka vara hurtig eftersom jag inte har någon träning idag, ta en promenad eller så, men jag har ju ingen ork! för dåligt av mig faktiskt.. I veckan kommer väl även h&mkläderna som är beställda, väldigt roligt faktiskt! men det är ju dock inte lika roligt att få bli lite fattigare..

Nästa vecka ska vi ju även till kungsberg med klassen, så äre dags att leta fram skidressen :)
 
Jag är nog
Lite mörkhårigare än alla andra 


                                                                   
              image320
  Snart är det dags att få käka denna ljuvliga skönhet! 


Kommentarer
Postat av: robban

så ska det se ut!:) syftar på skidorna,
pz

2008-02-05 @ 18:33:23
Postat av: mathilda

haha jodu, du tycker det va! kan då säga att det är slutåkt för mig överhuvudtaget tror jag =) have no time :)

2008-02-06 @ 11:51:30
Postat av: robban

äääsch då:)

2008-02-06 @ 16:59:01
Postat av: amanda

va äre för bild då..

2008-02-06 @ 18:34:17
Postat av: mattan

Så söt äru gumman :)

2008-02-06 @ 19:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0