Studiebesök på Gävleortendmejeri

Nu är vi tillbaka i skolan efter ett spännande studiebesök. Det började med att vi fick sitta i receptionen och vänta ungefär 40 minuter innan vi fick kliva in. Sen kom en dam och hämtade oss, då fick vi klämma in oss i ett grupprum där dom vanligen brukar vara 15 stycken och vi var ungefär 29, så ni kan ju tänka er vilken trängsel och värmde det blev där inne. Sen började hon att snacka på om deras företag i ungefär en halvtimme, det var faktiskt väldigt jobbigt eftersom det var sådan hetta där inne. Efter det fick vi klä på oss plastkläder och gå in i fabriken. Riktigt häftigt faktiskt lär jag säga, kul och se hur filen. Men nu är jag i alla fall tillbaka i skolan och håller på att arbeta med "min drömbutik" och det går rätt segt nu kan jag faktiskt säga, men har nog inte så mycket kvar att göra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0