Onsdagkväll..

Har precis ätit lite kvällsmat med mathias, vi kokade ihop lite korv och mackaroner, och nu då? Jo nu sitter jag bara här och vet inte vart jag riktigt ska börja, tänkte göra klart skolarbetet som jag skrev om i det tidigare inlägget. Men jag tror nästan att jag är klar, men endå så har jag den där känslan i magen att jag har glömt att tagit med någonting. Riktigt drygt faktiskt. Imorgon ska vi fara till kungsberg med klassen, och jag kan INTE bestämma mig om jag ska åka skidor eller bara vara där.. klart jag vill åka skidor eftersom det är riktigt roligt, men det blir ju lite för jobbigt för mig och bära det till bussen imorgonbitti ;) Så det blir nog åka lite pulka med tjejerna istället eftersom typ ingen i klassen ska åka skidor heller.

Mamsen är på frissan och klipper sig och färgar efter en frisyr som JAG tyckte hon skulle ha :) Så det ska bli riktigt roligt och se hur resultatet är nu när hon kommer hem! och faktiskt så kom hon precis nu! och hon kliver snart in igenom dörren, och deeet blev mycket fint..
Ska snart börja byta om och packa lite och ha mig innan jag ska iväg på träning, segt att den ska börja klockan nio. men först ska jag och mathias ta oss en sväng till prix och köpa lite matsäck till mig till imogon.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0