Onsdag den 6 februari 2008

Skolan är över och jag är hemma för dagen och är trött, som vanligt? Svar: JA
som sagt ska vi försöka att sammanfatta dagen lite kortfattat, ja precis, började skolan klockan nio hade lite lektioner och sedan slutatade jag halv fyra. mathias hämtade mig och sedan åkte vi en sväng till rusta för att köpa en hylla till badrummet. Blir säkert bra, sen kikade vi även på litte målarfärg och tapeter, vi är väldigt sugen på att ändra den vackra färgen i hans rum hemma, till en lite bättre färg! och ivrig som han är vill han självklart handla på en gång och åka hem och börja måla, men lite får han faktiskt vänta :) möblerade om gjorde vi i alla fall så att det blev en liten annan förändring. Dagenskvällsmat blev en el maco chicken på donken, hmm  den var faktiskt riktigt smarrig kan jag säga er.. och nu inväntas bara min sena innebandy träning som börjar klockan nio på onsdagar.. jippy! men nu ska jag faktiskt ta och kika på gårdagens missade gossip girl, hejdå på er.. image322

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilket tycker/tror du blir årets charterresmål i sommar, dit typ alla kommer åka?

/Emma

2008-02-06 @ 20:00:35
URL: http://nordstromemma.blogg.se
Postat av: mathilda

Jadu svårt att säga faktiskt! men det flyter väl på som vanligt med spanien, turiket, grekland och partyställerna :)

2008-02-07 @ 15:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0