Första kvällen på lovet..

Mathias bjöd mig på en riktig smarrig wook till kvällsmat idag. Sen åkte han på träning och jag skulle få vara helt ensam här hemma i 3 timmar? Så först blev det lite snack med kickan i telefon om den härliga helgen.. Sen fick alemandia pallra sig hit för att få sin blonda personlighet färgat till en snygg brunett ;) Det blev riktigt bra tycker jag! blir riktigt sugen själv, men jag har ju planer för mitt hår redan, så det kanske blir en annan gång. Nu har jag dukat upp lite ost och kex här och väntar på att mathias ska komma hem. Han kommer nog när som helst.
Ha en trevlig kväll!


image383
Min snygga klocka som jag fick av Mathias :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0