Festlig Lördag

Ångrar mig ganska mycket nu faktiskt att jag inte följde med mor&far på en promenad, vart segt och sitta inne, nu när det slutade snöa och allt! men men, Igår i valbo handlade jag i alla fall en kläning på carlings som jag får vänta med att använda till jag kommer till solen. sen glömde jag att köpa ett par nya leggnings till ikväll.. så jag försöker att få med mig emma dit nu :) men hon var ju redan i Gävle, så får se hur det blir. Kvällen bjuder lite lagfest med grabbarna, eller deras lagfest som vi tjejer får vara med på :) Dom är ju som sagt på väg till uppsala nu för att spela match så hoppas att det går bra för dom, så att dom kommer hem och är riktigt taggade sen :) 

Tänkte även bjuda på en härligt gamal partybild   image297

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0