Ett jobb för mig?

Hemma och mätt i magen skulle man faktiskt kunna säga om mig nu. Moster fick många fina presenter av oss alla, väldigt snygg laptop fick hon av Sambon sin i alla fall:) och lite annat smått och gott. Har även disskuterat lite jobb med min morbror, han erbjöd mig att försöka ordna sommarjobb till mig, då kommer att arbeta med bokföring och sköta deras faktureringsarbeten på min "morbrorsföretag" det jag dock inte tänker nämna namnet på, eftersom jag vill ju ha någon konkurans om jobbet? Men som sagt det skulle vara väldigt intressant och roligt att lära sig lite mer inom det, men då är jag även tvungen att börja lyssna på när christer pratar på lektionerna, annars kanske det blir lite svårt att lära sig allt om man inte kan grunderna.
 
Snart är det även dags för I Huvudet på Gynning.. Kollade inte på gossip Girl avsnittet idag eftersom jag ligger lite före.. är redan på avsnitt 11 på datorn, så ganska värdelöst är det att kika på tvn. Imorgon ska vi åka till Gävle med 07:45 bussen, vi ska in på ett studiebesök på gävleortensmejeri? Härligt och få se hur mjölken skapas, om det nu är så:) Så jag åker med mamma till jobbet och väntar där en stund med en härlig koppvarmchoklad tills jag ska möta upp Simone för att kliva på bussen, och jag ska inte glömma busskortet så jag får betala för oss båda två, det måste jag komma ihåg att ta med mig!

På kalaset visade jag även min morbror "bloggvärlden" helt fashinerad var han av hur många umgdomar som bloggar, han själv förstår inte så mycket om hur det går till,men som sagt utvecklingen går fort fram nu. Idag har jag i alla fall bjudit hit hela släkten till klockan 5 på fredag, då bjuds det på mat och fika, och sen kanske jag får sällskap av lite tjejer? myskväll med fika från mig, eller fest? Det är dock inte planerat än, beror på hur länge härskapet stannar..
Blir nog inge mer bloggande för mig idag, för nu blir det tv dags.
Godnatt på er.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0