Sista dagen som vi kallar år 2008

Sista hela dagen iallfall. Idag har jag gjort lite små ärenden, skulle egentligen haft träning ute i snövädret. men det blev inställt för att det är lite för kallt ute. Så det var tur. Skulle ut en sväng på sjön idag och åka lite långfärdskridskor men det skippa vi också eftersom det blåste rätt mycket. Igårkväll hade vi samling med nästan alla tjejer, för att planera nyår. Nu börjar det ordna upp sig iallfall. Vi ska vara hos twins 11 tjejer och äta lite mat och ha det riktigt trevligt :) Det kommer bli väldigt bra tror jag. Idag har jag och karro gått och fått lite färg på kroppen, sen har jag varit en sväng på stan med moder. Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen sen blir det mat.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0