Jag känner mig som Sveriges tråkigast bloggare

Hur roligt kan det egentligen vara och läsa 4 rader per dag om vad jag gör eller vad jag pluggar på, eller precis innan jag ska till träningen, SOM NU.
Min lediga tid i mitt liv är just dom tråkiga tiderna? Jag måste verkligen förbättra det, men hur,
Skolka från skolan så jag kommer hem tidigare? Nee det går ju inte.
Sluta spela innebandy? Går inte heller..
Strunta i att plugga till proven? Nope.
Ledsen, men min blogg kommer förmodligen inte att bli betydligt mycket roligare. Kanske om jag köper mig en härlig liten bloggdator, då snappar jag förmodligen upp intresset igen och det kommer bara flöda med idéer och fantasi som jag vill dela med mig av till er. 
men tills dess så får det bli lite blandat..  
 

Och jag vill vara mera med dom här härliga tjejerna!!
Saknar er om dagarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0