En helkväll framför datorn

Det ser ni kanske?
Har man ingenting att göra som inte är vanligt när det gäller mig, så tar man sig tid till att fippla lite och ha roligt framför datorn. Jag är inte alls trött heller, jävlans eidem som jag försökte tvinga hit för att kolla på sagan om ringen med mig runt 12 tiden men hon skulle precis gå och lägga sig så det var svårt och locka hit henne. Så det får vi ta en annan kväll på lovet Ida. Just nu väntar jag på min gobit som inte kan sova utan mig, ska ta sig en taxi hit. Så jag får vara vaken ett tag till. Imorgon ska jag och mathias hem till Maud för att fira jul! Uppesittakväll med bingolotto och julklappar för mathias del :) Julmat och allt som hör julen till sker imorgon och sen på självaste julafton hemma hos mig.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0