Bigger Stronger

En väldigt hungrig tjej är jag för tillfället, vet inte riktigt vad jag ska äta heller. Har inte ätit något sen lunchen idag vid 1 tiden. Så nu måste jag snart gå och fixa ihop någonting även fast klockan är så mycket. Men jag han ju aldrig käka eftersom jag hade träning. Nu ligger jag nerkrupen i sängen. Har varit väldigt raslös ett tag här, för jag har velat gjort något! Men det verkar som att alla flickor ligger hemma och sover? eller om jag ska orka åka till mathias nu där det är en massa grabbar, men det känns ju verkligen drygt, kommer aldrig få hem dom, så då får jag aldrig sova. Så det är lika bra att stanna hemma :)


Så här ser årets gran ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0