Godkväll, vilket underbart strålande humör jag är på!

Hej Hej!
Jag är faktiskt riktigt glad idag:) Allt känns bara så himmla bra! Sista dagen på jobbet imorgon, sen blir det bio med mathias och sen kika en sväng på cityfesten! Mysigt, fira att man äntligen får lite semester! GO MAGALUF! Men först vara hemma och ha det mysigt med världens bästa. Idag blev det en sväng till valbo med mamsi, skulle försöka hitta en present till pappa, Det gick rätt bra kan jag bara säga, ni kan få veta efter den 12/8 vad det var vi köpte till han. För min del blev det också en del shopping, inte för att det var planerat men så blir det ju alltid! Jag som trodde att jag inte hade några pengar, men som tur var påminde mamma mig om att jag hade ett gammalt studiebidrag som bara låg och väntade på mig i hennes plånbok! Så då fick det flööööööööda :) haha blev lite smått och gott, och så snäll flickvän som man är så köpte jag en fin present till mathias också!
Men nu ska jag göra honom sällskap till middagen, sen ska han få sin present!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0