yesterday 101

Godmorgon!
Jag längtar redan tillbaka till sängen, vill bara gosa ner mig bredvid älsklingen och somna om! men det får jag inte, för jag ska snart ta min cykel och trampa till skolan. Tänkte även göra ett försök att få i linserna, men jag vet dock inte om tiden räcker till! eftersom det inte brukar gå särskilt bra för mig. :) Annars får jag ta dom imorgon istället. Idag går vi inte så länge i skolan, slutar runt 3 tiden. Och vi ska nog mest jobba klart våran engelska tidning kan jag tänka mig. Men det blir bra så att den blir färdig någongång. men jag skriver mer under dagen, ska gå och bråka med linserna nu. Have a nice day.
image497

Kommentarer
Postat av: thias

den bilden gillar jag :)

2008-04-14 @ 13:02:01
Postat av: mathilda

Ja jag vet gubben, när du får bära tunga mig ;)

2008-04-14 @ 15:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0