Sista April

Godmorgon! eller jag kanske ska säga Godmiddag,
Imorse kom älskligen hem från jobbet runt 8 tiden, så då fick han krypa ner bredvid mig och kramas lite :) Nu sitter vi bara och väntar in moran som ska komma hem ifrån jobbet, vi ska som sagt ta oss en sväng till valbo! Jag har kanske inte varit där på 2 veckor? Så det blir ju roligt, även fast jag ska spara pengarna till dom två stockholmresorna nästa vecka. Idag så blir det nog lite fest med tjejerna, kanske att jag och mathias åker hem till thomas och grillar lite först. men vi får se hur det blir. Nu börjar även solen att titta fram lite! Sjukt bra :)
Grattis Alemandia på födelsedageen!
Adjöö!

image576

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0