Några rader från mathilda..

Är riktigt trött, sitter bara och väntar till min pojk kommer inramlande, Det rinner i ögon och näsa på mig nu, och halsen har tjocknat igen totalt! Som sagt så har jag varit hemma hos Angelica på en grillkväll med tjejerna! Riktigt mysigt var det faktiskt, dock var alla lite trötta och otaggade idag :) och som sagt, så har Angelica katter, och dom reagerar min kropp emot, eftersom att jag märkte i år att jag var allergisk? lite konstigt faktiskt. Imorgon blir det en lugn och mysigkväll med Mathias, medans dom där jävla 18årningarna + några till ska ut och röja på stan :) Roligt för dom som sagt och tråkigt för oss andra som får vänta ett tag till :)
men nu ska jag göra mig klar för säängen!
Adjoooo

image552

Kommentarer
Postat av: E L L I N O R

Härlig header

2008-04-26 @ 19:59:23
URL: http://www.ellinorber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0