Myskväll med mamsen.

Idag har jag inte gjort många knop efter jag kom hem från skolan. skulle plugga till engelska, men det har jag inte gjort någonting. Så som det alltid blir när det gäller plugg. Valbo blir det imorgon också, Nathalie och Erika övertalade mig om att det var roligare att åka med dom imorgon, så det blir så istället :) Nu ska jag ta mig ner för trappen och lägga mig bredvid mamsen i soffan, nu är det serier som gäller! Cashmere mafia är en ny serie som börjar idag, och jag tror faktiskt att den kan vara ganska bra! Sen är det ju även efterlängtade Prison break. Så måndag kommer att vara min favorit dag framför tvn ett tag framöver. Mathias jobbar sent idag, så han kommer väl komma hem hit runt 11 tiden ungefär. men Prison break slutar ju 11 så jag hinner inte somna ifrån honom. image459

  Men vet du en sak?
 Du är faktiskt ganska bra!

Kommentarer
Postat av: thias!

hoppas det är jag som är bra ;) kommer om nån timme gumms. älskar dig! :)

2008-04-07 @ 20:19:58
Postat av: mandikus isandius

jag som hoppades att det var jag som var bra.. hähä ;)

2008-04-09 @ 22:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0