Jag älskar den här bilden

image526
Jag tycker om den här bilden jätte mycket, för den är så mysig! och den reflekterar precis så bra som vi hade det :) Nu borde jag egentligen sitta och plugga matte, men jag tycker det är ett väldigt svårt ämne och plugga till? Det går som det går på provet, antingen kan jag det, eller så kan jag det inte. Underbar söndag lär jag i alla fall säga att det är. Imorse tog jag och mathias oss en promenad till coop för att köpa oss lite nybakat bröd och så blev det ganska mycket mer som vi handlade, vi bestämde oss för att grilla ikväll här hemma med familjen så vi köpte även en massa gott tills dess :) Det kanske blir en till promenad idag innan dagen är över, så härligt väder som det är ute nu. Mathias åkte nyss hem för att hämta bilen, så jag hoppas han håller vad han har lovat! och komma hem med en isglass till mig :)
Ha en mysig söndag!


Sandra Hagström är du där? ;)

Kommentarer
Postat av: snillet

klart du kan plugga till matte, du kan lära dig en och annan ekvation och formel bättre än vad du gör! Sedan hur man bryter ut olika saker ur paranteser osv. HEHEH

2008-04-20 @ 17:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0