Godmorgon!

Nu sitter jag och käkar frukost, mathias ringde nyss och väckte mig. För att vi ska skjussa in Maud och Håkan till travet i Gävle, så då ska vi stanna kvar där medans och gå lite på stan och så :) inte för att jag har så mycket pengar kvar, men något hittar man alltid. Igår när vi åt fick jag sådan magkatarr och det har inte gått över än! Det har blivit bättre, men jag känner fortfarande av svidningarna i magen. vaknade flera gånger inatt utav det. usch. men nu ska jag göra mig klar. Have a nice day.
image488


Kommentarer
Postat av: Elin

Tycker verkligen du har grym klädstil, skulle vara roligt om du la upp dagens outfit :) ha en bra dag, kramkram

2008-04-12 @ 13:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0