En Glad Mathilda

Just precis, nu blir det nog träning varje dag för mig här framöver, eftersom jag är på så himla bättre humör! Utan att jag ens visste om det själv så var jag jätte glad och sprallig när jag kom hem ifrån träningen, vid matbordet sa pappa till mig, jag tycker att du ska börja träna varje dag! Då tänkte jag, jaha? vad menar han med det, är jag så otränad? Sen sa han du märker väl själv vad glad du är? Det kändes så härligt när han sa det, för då fick jag tänka efter, så märkte jag det själv också. Riktigt härligt. Träningen var riktigt bra, lite svårt och hänga med i början bara med alla slag och sånt, men efter några pass så kommer man in i det! Nu ska jag nog ta och krypa ner under täcket och kika på några fyndade avsnitt av sex and the city ;)
Godnatt
image523

Kommentarer
Postat av: thias!

min godbit :) nu är de träning för hela slanten som gäller ;) i loooove u!

2008-04-18 @ 00:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0