En ensam dag hemma

Imorse kände jag verkligen inte för att gå till skolan. Jag vaknade med en rejäl hals ont och så var det så mycket snö ute, och då blir jag deprimerad. Så jag skyndade mig och klev upp innan pappa hade åkt, och försökte få han att låta mig vara hemma eftersom jag bara hade två lektioner så jag slutade 12! men det fick jag ju självklart inte eftersom jag har varit ledig när jag var i Egypten. Så det var bara att klä på sig endå och gå till skolan. men nu ligger jag här hemma i soffan med en filt och deppar. Jävlar vad tråkigt väder vi har i Sverige. Igår när jag var och handlade med papsen så fick jag i alla fall nya cosmopolitan, så ska väl ta och läsa den lite så jag har något att göra ett tag.

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hello :)
Tänkte bara säga att om du har tid å lust får du jätte gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg.
Ha det fint!

2008-04-10 @ 14:06:05
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: robban

Längtar du till sommaren och deppar från slutet på augusti till början på juni? =) vädret är tråkigt nu, men ryck upp dig !:D

2008-04-10 @ 18:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0