Dagen

Nu har jag kommit hem ifrån valbo, Jävla skit också! så fanns självklart inte tröjan kvar som jag så grymt gärna ville ha. Kanske att den kommer in igen om jag har tur:) Ikväll måste jag verkligen förbereda mig för morgondagens engelska prat. Jag ska prata boken om jag läste när jag var i Egypten i åtta minuter! Så det vet jag inte riktigt hur det kommer att gå! Ikväll ska vi även koka ihop lite wook här hemma, med nudlar och kycklingspett! jag lovar det rinner nästan i munnen på mig när jag skriver det, Så satans sugen är jag på det nu kan jag säga :) Shoppingen i valbo blev bara en lila ganska konstig tröja, och ett par örhängen. Eftersom min tröja inte fanns kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0