back in business

Nu är man tillbaka i skolan igen. Träffat alla härliga tjejer i klassen, eller inte alla eftersom halva klassen är ute på praktik. men några i alla fall :) Idag och har jag och nathalie gjort muntliga nationella i engelska. Det gick väl inte dåligt, men man är ju så jävla nervös så det går ju inte så bra som man har tänkt sig. men nu är det gjort i alla fall, och på onsdag ska jag ha mitt bokprat. Vilken tur säger jag bara. Var inte alls redo för det idag. Idag kanske man tar sig en sväng till valbo, och kollat ut en sak jag bara måste köpa! :) Den bruna färgen bara rasar av en från kroppen. Men någon vecka så kanske den håller sig kvar om jag har tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0