Älskingsdjuret mitt

Världens bästa vovve var och opererades idag. Tur att det gick bra säger jag bara. Hon har inte kunnat gått på ena benet på några dagar, men igår kväll hade hon börjat gått igen. fast det var inte det hon opererade sig för, hon har haft några klumpar som skaver vid ögonen på henne, så dom hade dom bränt bort. Så tog dom bort en fettkump på henne också! Så det var bra. Nu är Ronjis hemma hos mormor och tar det lugnt. Hon får inte gå på långpromenader på flera veckor.Stackars sötnosen..
Nu väntar jag bara på att mathias ska ta sig hem, sen blir det nog läggdags. Kanske ska ta mig en varmdusch först bara, lycka till till mig själv imorgon med engelska pratet. TACK.
h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0