varmchoklad och trevligt sällskap och målade frukter!

fikade med madeleine och ida igår på fredos. Det var riktigt mysigt! var väldigt länge sedan man pratade med dom två töserna. Det blev bara lite varmchoklad eftersom jag nyss hade käkat mat med thias. satt där i drygt en timme och snacka lite, mysigt. Sen gick jag upp till mathias igen för att vi skulle kolla på Grace anatomy. Avsnittet var riktigt bra! sjukt drygt bara att man lär vänta ända tills nästa vecka på att få se fortsättningen. 
                                                                                                                                           
Mathias är det bästa jag har, han är underbar..   
                                               


skoldagarna är långa och ganska uttråkande.
Så jag och Nathalie har våra fineser att göra dagen roligare.
Vi tillbingade nästan hela religonlektionen igår till att måla frukter!
Och dom blev riktigt fina!

idag hinner jag knappt hem ifrån skolan innan jag ska iväg på träning. Så det är väl bara att cykla hem sen och ta något att äta och cykla iväg igen..  
                                                             /mathilda 


Kommentarer
Postat av: amanda

klart jag ska göra det mathilda;)

2007-09-27 @ 14:48:11
URL: http://www.amandahedan.blogg.se
Postat av: Frida

åå jag saknar faktiskt skolan. Jag vill också måla frukter med dig och nathalie :)

2007-09-27 @ 18:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0