Måndagen den 24 september - En vanlig dag som dom andra

Alltid lika roligt att bara sitta och lyssna på en lärare som bara babblar på om allt och ingenting. Min mage håller på att försvinna bort för den är så hungrig! Vi får äta om ungefär 40 minuter. Nu i två veckortid kommer vi bara vara 10 stycken i klassen. resten är ute på praktik. Det är faktiskt riktigt skönt!
Idag är det en väldigt "tråkig-dag". Grått och trist väder, Ingen träning som sagt JÄVLIGT SKÖNT! 
Jag är så trött på Sverige! Skulle vara så skönt och bara ta första bästa plan och resa långt bort till ett varmare land.

Resten av dagen har jag tillbringat med mathias. Ätit lite mat och sådant!
Kom precis hem för att han skulle åka på träning, så då kan jag lika gärna
göra mamsen sällskap med att titta på lite Idol. Jag längtar enormt tills studiebidraget
kommer nu. Har inte många slantar i plånboken inte..


 
                       jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Louise

Vilken snygg bakgrund du har på din blogg, vart har du fixat det ifrån?
kram

2007-09-24 @ 15:40:25
URL: http://lousandberg.blogg.se
Postat av: sverige(L)

snart kommer snön, mums

2007-09-24 @ 19:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0