friday friday and friday..

ÄÄÄÄÄNTLIGEN! studiebidraget har kommit! så jävla efterlängtat. Så nu någon dag framöver så blir det väl en shoppingdag. Då ska jag inhandla en massa nya roliga saker.  Sitter i skolan nu och har datorkunskap med Christer. Inte alls roligt. Runt klockan 2 ska vi i allfall gå till Galaxen och börja göra oss färdiga för "modevisningen" även fast det är hur oseriöst som helst så blir man grymt nervös! Jag och Nathalie kommer ju verkligen att vara sjukt snygga också..

ni får se oss senare in action..
                Saknar den här lilla tösen som är och feestarloss i Tyskland! kom hem nu kickan!:)
                                                                

Modevisningen gick bra. det gick väldigt fort så det var inte så farligt. jävligt roligt lär jag säga iallafall.
nu sitter jag och gör ingenting sötnosen mathias åkte nyss. och jag väntar på att Ida ska komma hem.
Ikväll blir det i allfall mys med Ida, mathias ska upp och fiska imorgonbitti så kanske inte var så populärt att umgås med han ikväll.. :)


Kvällen med Ida var riktigt kanon bra. Var så länge sen vi prata med varandra.
Får bli flera gånger absolut.
näae dags att sova nu, för jag och Lisa ska ta oss en trip till gävle imorgonbitti :)
natti

Kommentarer
Postat av: kickan

gud valäckra ni var på modevisningen ;)
gulligt att du har saknat mig mattan, har saknat dig jag med :) !!

2007-10-04 @ 14:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0