Tisdag och en massa plugg

Sitter i skolan och håller på att tröttna sönder på alla inlämningsuppgifter som ska vara klar den här veckan. SUCK! Imorse hade vi matte prov, det gick väl rätt bra får jag hoppas föruttom att jag hade suddat ett svar som var rätt, sjukt drygt! Imorgon åker vi på fackligutbildning i Söderhamn så kommer vi hem på Torsdag kväll med klassen.  Jag är iallfall klar med nästan allt nu. Idag har vi haft en liten redovisning på engelskan, och den gjorde jag såklart med nathalie.. och då går det ju som alltid. satt! men det var roligt iallfall ;)
Jobbade sönder mig igårkväll känns det som. Matchen i helgen gick ju inte precis som planerat. Vi förlorade med 4-3. vi ledde både första och andra peridoden sen sprack det. Vet inte vad som hände riktigt. vi spelade dåligt helt enkelt. Idag ska jag kanske följa med thias till hans pappa och äta blodpudding och bacon, det har jag faktiskt aldrig ätit tillsammans?men vi får se hur det blir eftersom jag har träning på stan sen och så.


adjööö!
    




Kommentarer
Postat av: amanda

hörredu din mupp! vi spelade icke dåligt!

2007-10-02 @ 22:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0