SÖNDAG TRÖTT SOM VANLIGT

Helgen har gått väldigt fort som alltid. Brosan fyllde år i fredags så blev hemma på släktkalas och snack med kusinerna som vanligt. Skulle egentligen sticka ut sen och träffa tjejerna men var så trött. Så jag var tråkig och var hemma. Men då kom ju min älskling till mig istället, så det fungerade ju lika bra. Igår var blev de lite fest, inflyttningsfest/ 19årskalas hos Daniel och Perra. jag och Linnéa köpte faktiskt en väldigt vacker blomma till pojkarna, med kruka och allt! kvällen blev inte så sen, men jag och mathias fick springa till bussen för att dom andra hade gått i förväg. Sen hade jag tydligen tappat mina örhängen också som var gårdagens inköp så det var ju inte så roligt! Dagen har sett ut som alla söndagar, sliten, trött och myshumör! jag orkar inte ta mig en meter utanför huset. Fick god lunch hemma hos pappapeter efter jag och mathias hade sovit lite middag. sjukt skönt! aja dags att krypa ner under täcket och sova nu. Imorgon ska jag ju som sagt vara på Åhléns i Gävle. 

godnatt!
 image52


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0