Sjukling med serie-frossa

Ligger i Soffan och myser med filt halstabletter och näspray. Grymt härligt, tredje dagen jag ligger hemma och trökar, men det finns inte så många andra val om jag vill bli frisk! jag känner mig lite bättre nu i allfall, nätterna är berdövliga, vaknar hela tiden av att jag har så ont i halsen. Skönt att thias började ett idag i allfall så att man inte behövde vakna vid 6 tiden och sen inte kunna somna om. Så vi gick upp vid halv 11 och åt en härlig frukost med varmchoklad och rostade mackor. Sen lämnade han mig en timme senare för att åka in till gävle och jobba. grymt roligt och får vara ensam igen. 
                                                                                                                                                  
imorse så ramlade det ner några snöflingor från himlen, jag tycker att det ska bli härligt med lite vinter, det kan faktiskt vara riktigt mysigt.

Precis som gårdagen, för den var faktiskt riktigt mysig. Familjen åkte på kalas och eftersom jag är sjuk så blev jag lämnad hemma. Så jag och thias gjorde det riktigt mysigt. Han åkte till Aga-kisoken och köpte två stora hamburgaremenyer. Medans jag var hemma och gjorde det mysigt tände lite ljus och gjorde upp en brasa. När han kom tillbaka var jag sjukt hungrig så vi bara kasta i oss maten samtidigt som vi kikade på room-service.  Efter det var slut han vi precis ta oss en dusch och göra oss fräsch innan det var dags för Grays anatomy. 


Avsnittet var riktigt bra! Men jag hatar att man lär vänta en helvecka innan nästa avsnitt. det är ju en evighet. Och jag har totalt fastnat för Las vegas nu också!  Det är hur bra som helst! Så är ju ursnygga Josh med. Men nu ska jag gå och hämta lite O.C skivor och sen ska jag hämta mig lite glass ur frysen.

hejda
image63
                                                                                                                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0