monday

Ligger i sängen och tar det lugnt bara.. kikar lite tv och leker lite med datorn. Är sjukt sliten och trött efter en dag på Åhlens. Imorse var jag så trött så det inte är sant. Åkte med mamma till jobbet och pratade med doktorbosse, han kickade lite i min hals och i örorna. Det slutade med att han skrev ut en pencelinkur till mig. Det är ju lika bra eftersom jag aldrig blir frisk. Sen tog jag bussen in till gävle för en dag arbete. Kickan kom direkt efter jag slutade så gick vi och tog en fika och kika lite i affärer. Har handlat klart min presenter till thias nu i allafall som fyller år på lördag :) Dom blev nog bra:) Han kommer väl hit om 1 timme ungefär den gosaken!
image68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0