höstlov

Ganska skönt att få vila ut sig lite lär jag då säga! men vad gör man? man sover ju bara bort hela dagarna..  Har iallfall gjort lite nytta och städat åt mamsi. Idag får man in lite pengar, det är skönt! så ska jag jobba två timmar imorgon på stan :) haha ska måla lite ansiktsmålningar på barn :) så då får man lite pengar också.
Ida åkte nyss härifrån, hon skulle ju som sagt hjälpa mig och städa, men det blev inte så mycket gjort för hennes del tycker jag! :)

fyfan vad jag är trött på sverige nu, USCH! det är så mört och grått hela tiden.
Men det känns som att det kommer gå rätt fort till 21 mars. snart kommer det vara nära jul, sen kommer det vara nära min födelsedag, sen är det nära egypten med thias !:) myspys

image98

Jag minns allt som vackert och färggrant
Jag minns hur vi brukade le
Men löven föll ner, elementen slogs på
Himlen blev färglös, oföränderligt grå

Jag har aldrig haft någon kul vinter
Sen jag var tolv, tretton år
Men man kan ju förstå, hur det blir så
När vår himmel är färglös, oföränderligt grå

Kommentarer
Postat av: ruban

du kan inte längta förbi vintern heller.

2007-11-03 @ 16:49:21
Postat av: mathilda

haha jodu!
jag vill ha lite värme jag :)

2007-11-03 @ 17:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0