älsklingen har äntligen tagit körkort ! :)

Blev så satans glad när thias ringde och berättade att han klarade det! Jag har fan också gått och varit nervös idag,  och då kan man ju tänka sig vad han har varit :) men nu har han det ju i allafall. sjukt bra! Dagen på Åhléns gick fort idag, vi stack redan vid två eftersom vi hade skolkort idag.. sen tog jag och nattis en fika på stan. Länge sedan jag träffa jäntan nu eftersom vi har praktik.. så det var roligt och snacka lite med henne :) Riktigt skönt att det är sista dagen imorgon, längtar fan tillbaka till skolan nu. Idag har jag även tränat innebandy för första gången på tre veckor typ. sjukt roligt! Fast jag blev as trött på en gång, så får man ju snyta sig varannan minut. 

Kom precis hem till mathias nu, han har träning men kommer väl hem snart :) så ska bara ta det lugnt ett tag och kika lite tv. 
 GRATTIS BABY :)

                                                                                     
                                                                              
                                                          hejda
               


Kommentarer
Postat av: Anonym

dålig bitchpå bilden då!!!! :P

2007-10-19 @ 16:47:23
Postat av: ...

men kärring!

2007-10-19 @ 19:22:42
Postat av: Anonym

hahahaha

2007-10-19 @ 22:25:29
Postat av: amanda is

mathildur, hur fan kan man vara så jävla SNYGG ?!

2007-10-20 @ 19:06:32
Postat av: Kick

Mattan är alltid lika snygg :) !!

2007-10-21 @ 20:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0