måndagstrött

Usch, sjukt trött har jag varit hela dagen idag. Vi fick till och med sluta runt halv 3, och det kändes jätte sent. Drygt att vara tillbaka i skolan igen. Det är så mörkt och tråkigt, man åker till skolan när det är mörkt och kommer hem när det är mörkt. Så var nathis sjuk idag också, hon som brukar vara duktig och fördriva min vardag på ett lite skojigare sätt :) piggna påre nu tjejen, men kom inte tillbaka och spy på mig! Har bara slappat hemma idag med thias, eller jag har läst min engelska bok och han har suttit vid datorn och kikat på tv. Världens godaste mat fick vi idag iallfall pappas specialpastagratäng :) sjuuukt god. Jag har faktiskt inte bara slöat idag, jag och mamsen åkte med mathias till jernvallen för att han skulle träna. Så tog vi oss en promenad ifrån jernvallen bort till bilmetro och hela den vanliga rundan. Vi han knappt komma hem innan snutten
 kom innan för dörren och var skadad, han gjorde illa fossingen på uppvärmningen på träningen så nu kan han knappt stödja sig på den. Så nu fick mansen rycka in och linda in den ordentligt. Hoppas det blir bra snart iallfall.
 


Kommentarer
Postat av: N

ja, men hur ska jag klara mig när du åker till egypten då? VA?! :(

2007-11-07 @ 20:44:03
URL: http://nathalieringwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0