grattis grattis twinsen!

Ett stort grattis till kerstin och linnea som fyller 17 år idag! 
Idag har det varit lite katastofdag, äckligt trött var jag imorse, ville verkligen inte gå upp ur sängen. Eftersom man hade en 711timmars skoldag framför sig. Sen fick jag lida med magkatarr hela dagen tills vi slutade klockan halv 5. Sen var det bara hem och käka innan jag skulle iväg på träning, men mathias bjöd iaf på en tacopizza och det var ett stort plus till gobiten :) Och nu sitter här och inte gör någon nytta alls, så ska nog ta mig ner och göra mamsen sällskap i soffan. Imorgon är jag iallfall hembjuden på fika hos dagens födelsedagsbarn:) och det ska bli grymt mysigt :)

Bruna och fina tjejer!
image139

Kommentarer
Postat av: frida

ooh shiiet vilka brunisar ! Grattis grattis till dom . :)

2007-11-22 @ 22:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0